Opgaven

Virksomheden var i positiv vækst og havde brug for en attraktiv løsning på ekstra 50 arbejdspladser som tilbygning til eksisterende hovedkvarter. Ligeledes var der tanker om opgradering af de eksisterende kontorfaciliteter.

Bygherren beder om hjælp til at gennemse et erhvervet dispositionsforslag samt at få dette tilpasset de aktuelle ønsker og behov. Herfra ønskes varetagelse af projektet frem til indflytning.

Bygherren havde på daværende tidspunkt allerede indgået aftale med arkitekt samt indretningsarkitekt og gjort sig tanker om valg af entreprenør.

Rollen

Rollen er at træde ind som bygherrens primære kontaktperson over for alle projektets aktører samt at være bygherres repræsentant for projektets formgivning, materialevalg, indretning mv. Udover de sædvanlige bygherrerådgivningsydelser omfattede projektet håndtering af test fit, daglig involvering i indretningsprojektet inkl. indkøb og udførelse i tæt samarbejde med bygherre og indretningsarkitekt.

For teknisk gennemgang af hovedprojekt blev der indgået aftale med PDplus Advisers.

Projektet

Projektet omfatter alt fra projektstart til kontrahering af udførende og kontinuerligt samarbejde med rådgivere og udførende via projektmøder, bygherremøder, gennemgange og overtagelse.

Via opførelse af ny tilbygning med 50 arbejdspladser og fællesfaciliteter samtidig med ombygning af eksisterende kontorbygning førte projektet til en mærkbar opgradering af det samlede domicil.

Projektet er ibrugtaget august 2022.

Bygherren

”I forbindelse med udvidelse og renovering af vores kontorhus valgte vi Lone Biehl som bygherrerådgiver.

Igennem hele processen har Lones professionelle tilgang og engagement gjort en afgørende forskel for os. Hendes dedikation til at levere funktionelle løsninger og træffe de helt rigtige valg er imponerende og meget værdsat.

Lone har unikke kommunikationsevner og har konstant holdt os informeret om projektets status. Hendes åbne og samarbejdsvillige væsen skaber tillid og tryghed”

Jens Roesgaard, Direktør